Bernard Dudot in dienst van GP2
Barnard Dudot, de 66-jarige motorenspecialist van Renault, ging 1 april met pensioen. Maar niet voor lang. De man, die in de jaren zeventig en tachtig verantwoordelijk was voor de ’turboraketten’ van de Régie, treedt in dienst van de nieuwe GP2.
Dudot wordt het hoofd van de afdeling ’engineering’ van de nieuwe raceklasse, die de motoren van Renault (Mécachrome) betrekt. Die afdeling krijgt het nog druk, want diverse teams klagen over problemen met motoren en versnellingsbakken.Dudot wordt geacht allerlei technische knopen door te hakken, hetgeen niet meteen leuk is voor zijn landgenoot Didier Perrin, die eerder werd aangesteld als technisch-directeur van de GP2.
Dudot wordt het hoofd van de afdeling ’engineering’ van de nieuwe raceklasse, die de motoren van Renault (Mécachrome) betrekt. Die afdeling krijgt het nog druk, want diverse teams klagen over problemen met motoren en versnellingsbakken.Dudot wordt geacht allerlei technische knopen door te hakken, hetgeen niet meteen leuk is voor zijn landgenoot Didier Perrin, die eerder werd aangesteld als technisch-directeur van de GP2.