AT&T Williams’ nieuwe titelsponsor
Telecommunicatiebedrijf AT&T wordt de nieuwe titelsponsor van Williams. Het team heeft bevestigd dat beide partijen een meerjarig contract, dat ingaat in 2007, zijn overeengekomen. AT&T is het grootste bedrijf in zijn soort in Amerika en geldt wereldwijd als één van de grootste spelers op de markt. In het verleden heeft de firma Jaguar Racing al eens gesponsord, maar titelsponsoring is een heel nieuwe stap voor het bedrijf.
,,Formule 1 is een uniek platform voor een merk als AT&T dat over de gehele wereld bekendheid geniet”, zegt Mark Keffer, chief marketing officer van het Amerikaanse bedrijf. ,,Williams en AT&T delen de dezelfde waarden van toewijding aan innovatie, snelheid, integriteit en verplichting aan absolute voortreffelijkheid. Daarom verwacht ik dat deze samenwerking een groot succes wordt.”
Frank Williams komt zo ongeveer superlatieven tekort om te beschrijven hoe blij hij is met de deal. ,,Het is een voorrecht voor Williams om ambassadeur van zo’n groot globaal merk met de schaal en reputatie van AT&T te zijn”, deelt de teambaas mee in het persbericht. ,,Het is onze verplichting om de belangen van AT&T te vertegenwoordigen op het circuit en met hun steun moet dat helemaal goed gaan komen.”
Het team zal vanaf volgend seizoen officieel AT&T WilliamsF1 Team gaan heten. Bovendien voorziet het bedrijf, dat ’de trotse sponsor is van de Amerikaanse Olympische sporters’, het team van geavanceerde communicatie-oplossingen die in de fabriek in Grove en tijdens de Grand Prix’ zullen worden gebruikt.
KVN
,,Formule 1 is een uniek platform voor een merk als AT&T dat over de gehele wereld bekendheid geniet”, zegt Mark Keffer, chief marketing officer van het Amerikaanse bedrijf. ,,Williams en AT&T delen de dezelfde waarden van toewijding aan innovatie, snelheid, integriteit en verplichting aan absolute voortreffelijkheid. Daarom verwacht ik dat deze samenwerking een groot succes wordt.”
Frank Williams komt zo ongeveer superlatieven tekort om te beschrijven hoe blij hij is met de deal. ,,Het is een voorrecht voor Williams om ambassadeur van zo’n groot globaal merk met de schaal en reputatie van AT&T te zijn”, deelt de teambaas mee in het persbericht. ,,Het is onze verplichting om de belangen van AT&T te vertegenwoordigen op het circuit en met hun steun moet dat helemaal goed gaan komen.”
Het team zal vanaf volgend seizoen officieel AT&T WilliamsF1 Team gaan heten. Bovendien voorziet het bedrijf, dat ’de trotse sponsor is van de Amerikaanse Olympische sporters’, het team van geavanceerde communicatie-oplossingen die in de fabriek in Grove en tijdens de Grand Prix’ zullen worden gebruikt.
KVN