Nick Fry, directeur van BAR, twijfelt geen moment over de goede afloop van de hoorzitting, 4 mei in Parijs. Fry moet daar aan de internationale autosportfederatie uitleggen hoe het kwam dat de wagen van Jenson Button, als derde gefinisht in de Grand Prix van San Marino, te licht werd bevonden. ,,We hebben niets te verbergen’’, zegt Fry vol overtuiging. De FIA denkt daar voorlopig heel anders over. Hoewel de auto vanButton na de race- na zes uur beraadslagen -goedgekeurd werd door de stewards, tekende deinternationale autosportfederatieprompt hoger beroep aan.De zaak wordt 4 mei in Parijs behandeld in een hoorzitting Als blijkt dat BAR daadwerkelijk moedwillig fraude heeft gepleegd, dreigt niet alleen diskwalificatie van Button, maar ook een schorsing. Zoiets overkwam in 1984 de renstal van Tyrrell, dat eveneens moedwillig met een te lichte wagen rondreed. Fry denkt echter niet dat het zo ver zal komen. ,,Denken jullie nou echt dat we hier expres de boel zouden willen oplichten? Ik denk dat iemand deze berichten naar buiten brengt om het team uit balans te brengen. Dat zal echter niet werken. We staan boven dit soort praktijken.’’