Het lijkt er op dat Haas zijn auto voor het komende seizoen in het zwart en goud zal optuigen. Donderdag wordt de nieuwe livery bekendgemaakt, de aankondiging van de Amerikanen verried al dat de kleuren van de nieuwe hoofdsponsor leidend zullen zijn.

De energiedrankfabrikant Rich Energy debuteert dit seizoen als hoofdsponsor van het Amerikaanse team. Het Britse bedrijf was al langere tijd op zoek naar een team om te sponsoren dan wel over te nemen. Na afgeketste deals met Racing Point en Williams kwam het uit bij Haas.

Lees ook: Overzicht: Op deze data worden de 2019-bolides gepresenteerd  

In de aankondiging deed Haas nog geen mededeling over een eventuele datum voor de shakedown van de nieuwe auto. Die is nog niet bekendgemaakt.

De samenwerking met Haas was voor Rich Energy vorig jaar al aanleiding om te fantaseren over de nieuwe Haas-auto die sterk doet denken aan de Lotus van weleer.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."