Super Aguri moet de presentatie van hun SA07 uitstellen. De auto heeft de verplichte crashtest van de FIA niet doorstaan. Waarschijnlijk is de SA07 pas eind februari gereed.Super Aguri heeft het nieuws nog niet naar buiten gebracht, maar volgens Autosport.com kunnen de mannen in Tochigi, de R&D-afdeling van Honda waar de Super Aguri gebouwd wordt, terug naar de tekentafel. Eerder kwam het team al in opspraak omdat het testte met een licht gemodificeerde versie van de Honda RA106.

Volgens het technisch reglement van de FIA mag een team in 2007 nog niet met een chassis van een andere constructeur rijden. Super Aguri loste dit op door aan te kloppen bij Honda’s ontwerpafdeling in Tochigi, dat deel uitmaakt van de Japanse Honda Motor Company en dus niet onder de vlag van het Formule 1-team van Honda valt.

Het is niet de eerste keer dat een Formule 1-chassis de crashtest niet doorstaat. De laatste keer dat dit gebeurde was in 2003, toen de door Adrian Newey ontworpen McLaren MP4/18 werd afgekeurd.