Uitzendbureau Randstad breidt de sponsordeal met Williams uit. Het Nederlandse bedrijf krijgt daarmee meer prominentere plaatsen op de FW33.

Randstad sponsort Williams al vanaf 2006. De stickers zaten vooral in de buurt van de cockpit en op de kleding van het teampersoneel. Met deze uitgebreidere overeenkomst zal het logo van Randstad ook terug te vinden zijn op de motorkap en de overalls van de coureurs.

Frank Williams is erg blij met deze vernieuwde overeenkomst. “Randstad is een belangrijke partner voor ons en ze hebben in de afgelopen vijf jaar op een positieve manier hun steen bijgedragen aan het team. Hun filosofie dat succes komt met een team dat toegewijd is komt overeen met die van ons. We zijn er erg blij mee dat wij hun kunnen helpen om die boodschap via de Formule 1 te verspreiden. Ik ben blij met de vernieuwde overeenkomst en kijk er naar uit om langer met ze samen te werken.”

Ook Frans Cornelis van Randstad is gelukkig met de verlengde en geïntensiveerde samenwerking met Williams. “Iedereen ter wereld ziet ons via deze samenwerking. We zijn een van de grootste uitzendbureaus ter wereld op het gebied van techniek en IT. Dat komt goed overeen met Williams. We zijn blij dat Randstad nog prominenter op de auto zichtbaar is en wij kijken uit naar een fantastisch seizoen!”