Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Video: Tom Coronel over GP Engeland: ‘Honda gaat door tot ze wereldkampioen zijn’
Motorsport Images
Marijn Sourbron
11 juli 2019
Tom Coronel blikt met FORMULE 1 vooruit op de Grote Prijs van Groot-Brittannië. Hij doet dat aan de hand van drie stellingen. Over Max Verstappen als teamgenoot (“Ik zou zeker niet de teamgenoot van Max willen zijn.”), het circuit van Silverstone en de relatie tussen Red Bull en Honda. “Honda gaat gewoon net zolang door tot ze wereldkampioen zijn.”
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Lees ook: Honda mikt op verbetering kwalificatiemodus met extra upgrade
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Gerelateerd nieuws
Max Verstappen na moeizame trainingsdag in Oostenrijk: ‘We missen nog snelheid’
26 juni 2026 20:26 - Nieuws
VT2 GP Oostenrijk: Max Verstappen vierde na probleem met stoel, Antonelli het snelst
26 juni 2026 18:00 - Nieuws
Laurent Mekies over F1-toekomst Max Verstappen: ‘Snelle auto houdt hem tevreden’
26 juni 2026 16:30 - GP Oostenrijk
Max Verstappen wil graag meedoen aan 24 uur van Spa, vraagt organisatie F1-clash te vermijden
26 juni 2026 15:00 - Nieuws