Video: Even vragen aan… Sjaak Willems in Oostenrijk: ‘Elke bocht is hier genadeloos’
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Marijn Sourbron
30 juni 2019
In de rubriek Even vragen aan… bellen we met een van onze verslaggevers ter plaatse om bij te praten over hoe het Grand Prix-weekend verloopt. Vandaag leggen we onze reporter in Oostenrijk enkele stellingen voor. Vanuit Spielberg: Sjaak Willems over ‘de eerste rij van de toekomst’, het Oranje-legioen in Oostenrijk en de genadeloze Red Bull Ring.
Kijk ook: Tom Coronel over GP Oostenrijk: ‘Ik ben bang dat Max geen race wint dit jaar’
Gerelateerd nieuws
Charles Leclerc zoekt naar zelfvertrouwen: ‘Tegen Mercedes gaat het heel lastig worden’
27 juni 2026 19:30 - Nieuws
Max Verstappen ziet remedie tegen onheil: ‘Ik denk dat ik naar Tibet ga om als Boeddha te relaxen’
27 juni 2026 18:06 - Nieuws
Max Verstappen verklaart opvallende crash in kwalificatie: ‘Niet meer te controleren’
27 juni 2026 17:50 - Nieuws
Charles Leclerc ‘aangenaam verrast’ door snelheid Ferrari, claimt P2 in Oostenrijk
27 juni 2026 17:20 - GP Oostenrijk