Webber wil snel op slicks rijden
Formule1
Bouke van den Berg
14 oktober 2011
Mark Webber hoopt dat het morgen droog is. Zo kan hij de slicks hier uittesten en een lange runs met veel brandstof aan boord rijden.
Want dat had vandaag in de regen niet echt veel zin. “Het was vandaag redelijk eenvoudig voor iedereen”, aldus de Red Bull-coureur. “Erg opwindend was het niet. We hebben wel wat werk verricht maar werden daarin beperkt omdat het de rest van het weekend waarschijnlijk droog is.”
“McLaren lijkt snel in de omstandigheden van vandaag. We kregen niet de kans om op slicks te rijden. Het circuit heeft veel tijd nodig om op te drogen. Ik ben nu vooral bezig met de slicks. We moeten weten hoe ze zich gedragen met verschillende hoeveelheden brandstof aan boord.”
“Normaal gesproken deden we dat vandaag maar dat moet dus wachten tot morgenochtend.”
Gerelateerd nieuws
Coulthard pareert aanval Brown op zusterteams: ‘Red Bull heeft veel gedaan voor Racing Bulls’
21 juni 2026 14:00 - Nieuws
Red Bull wacht oordeel FIA niet af, scherpt alvast regels aan na kritiek Zak Brown
21 juni 2026 12:00 - Nieuws
Laurent Mekies bevestigt upgrades Red Bull voor GP Oostenrijk: ‘Maar gaan niet genoeg zijn’
19 juni 2026 15:00 - Nieuws
Jan Lammers neemt deel aan Red Bull Legends Parade tijdens GP Oostenrijk
18 juni 2026 15:00 - Nieuws