Vervanger van Allison, Nick Chester, wordt echter ook gezien als iemand met een goede staat van dienst. “Iedereen hier kent Chester”, vertelt teambaas Eric Boullier. “Hij zit al twaalf jaar bij ons in de organisatie. Ook is hij al direct betrokken bij de auto van volgend jaar, dus het is niet echt een grote schok. Daarbij is het mooi dat we zo iemand als Chester in huis hebben. We hebben nog genoeg talent achter de hand. Het hoort ook tot onze traditie om de nieuwe technische directeur vanuit eigen gelederen te laten promoveren.” “Hij begrijpt dat hij op een heel spannend moment wordt benoemd”, vervolgt Boullier. “Met de regelwijzigingen in 2014 en onze huidige tweede plaats in het kampioenschap moeten we op twee fronten actief blijven. We kunnen 2013 niet zomaar aan de kant schuiven. Daarbij willen we overigens ook Allison bedanken voor zijn werk binnen het bedrijf. We wensen hem dan ook het beste in de toekomst.” Chester
De kersverse technisch directeur Nick Chester is zeer content met zijn aanstelling. “Ik werk hier al zo lang en ik ben dan ook erg dankbaar dat ik deze functie in mag nemen. Ik wil het management van Enstone dan ook bedanken voor hun vertrouwen. Ik ben me er goed van bewust dat ik de E21 goed moet ontwikkelen, maar het team ook klaar moet stomen voor 2014. Het zijn spannende tijden en ik voel me vereerd dat ik daar onderdeel van ben.” Allison
James Allison begon zijn carrière bij Benetton in 1991. Hij was daar verantwoordelijk voor de aerodynamica. Na een paar jaar verhuisde hij naar Larrousse om weer snel terug te keren bij zijn oude werkgever. Vanaf 2000 was hij actief voor Ferrari en in 2005 begon hij voor het toenmalige Lotus-team, Renault F1. Vanaf 2009 is hij technisch directeur van de renstal.