Met de promotie van Bruno Senna verwelkomt het team van Renault ook gelijk een viertal nieuwe sponsoren. De namen daarvan zullen vanaf Monza zichtbaar worden op de auto en andere plaatsen.

Renault meldt dat het sinds de promotie van Senna overeenkomsten heeft gesloten met de Braziliaanse bedrijven Embratel en OGX, terwijl ook scheermesfabrikant Gillette en farmaceutisch bedrijf Auden McKenzie zijn binnengehaald. Al deze deals gelden in principe tot het eind van het seizoen.

Het telecombedrijf Embratel is een persoonlijke sponsor van Senna en de merknaam daarvan valt al jaren op zijn pet te lezen. Vanaf Monza zal Embratel behalve op Senna’s pet echter ook op zijn helm, overall en op de sidepods van de Renault R31 zichtbaar zijn.

OGX, wat zich met gas en olie bezighoudt, zal rond de cockpit van de R31 ruimte krijgen om zich te profileren, maar ook op de helm en overall van Senna niet ontbreken. De namen en/of logo’s van Auden McKenzie en Gillete zullen vanaf Monza eveneens op de Renault-bolide te zien zijn.

Auden McKenzie zal daarnaast nog verschijnen op de shirts die de fysiotherapeuten van Renault dragen. De merknaam van Gillete, welke overigens als enige ook in Spa al op de voorvleugel van de auto te bespeuren viel, zal ten slotte nog op de helmen en overalls van beide coureurs komen.