Max Verstappen viel voortijdig uit in de kwalificatiesessie voor de GP van Saoedi-Arabië door een gebroken aandrijfas. “Ik heb het te accepteren”, reageert Verstappen. En over de kansen voor morgen in de race: “Niets is onmogelijk”. Bekijk hier zijn reactie meteen na zijn uitvalbeurt.
VIDEO: Reactie Max Verstappen na uitvalbeurt: ‘Niets is onmogelijk’
Gerelateerd nieuws
Kimi Antonelli baalt: ‘Paar extra rondjes was mooi geweest in duel met Max Verstappen’
28 juni 2026 16:47 - Nieuws
Max Verstappen koestert zwaarbevochten tweede plaats in Oostenrijk: ‘Extreem positief’
28 juni 2026 16:43 - Nieuws
Max Verstappen adviseert Oranje-fans voor nachtduel tegen Marokko: ‘Gewoon naar de kroeg’
28 juni 2026 13:00 - Nieuws