Vettel opgelucht: ‘Ik heb zeker aan stoppen gedacht’
Sjaak Willems
10 september 2020
Elke donderdag was het raak de afgelopen acht perssessies: Wat ga je doen volgend jaar? Sebastian Vettel liet zich al die tijd niet in de kaarten kijken maar vandaag kon hij dan eindelijk openlijk over 2021 en zijn nieuwe team Aston Martin praten. “Het is een geweldige uitdaging, ik wil vooraan rijden en niet achteraan. Aston Martin geeft me die kans”
Lees ook: Officieel: Vettel rijdt vanaf 2021 voor Aston Martin
“Het voelde als de juiste stap. Ik denk dat dit het beste is wat ik nu kan doen. Het voelt goed dat het nieuws bekend is”, vertelt Vettel over de aankondiging over zijn overstap naar Aston Martin. “Ik ging naar Ferrari om titels te winnen. We zijn daar niet in geslaagd. Ik heb geen spijt van mijn jaren bij Ferrari. Ik heb alles geprobeerd. We hebben goede en slechte tijden gekend”, aldus Vettel.
Gerelateerd nieuws
Vasseur trots maar tempert ook euforie na zege Hamilton: ‘Zijn niet ineens wereldkampioen’
14 juni 2026 18:09 - Nieuws
Fernando Alonso sluit rol als teambaas niet uit: ‘Ervaring kan van pas komen’
13 juni 2026 21:30 - Nieuws
Charles Leclerc geeft zichzelf de schuld van zijn crash: ‘Het werkte niet”
13 juni 2026 17:51 - Nieuws